Gadis Cantik Ni Nak Hantar Gambar Tak Pakai Seluar Baju Kat Teman Lelaki ,TETAPI Terhantar Kat Ayah Pulak (GAMBAR)

Gadis Cantik Ni Nak Hantar Gambar Tak Pakai Seluar Baju Kat Teman Lelaki ,TETAPI Terhantar Kat Ayah Pulak (GAMBAR)

Alamak! sekali I tersilap hantar la. “Malunya, I send my pic to my dad…” itulah yang berlaku. Ingat nak hantar gambar tak pakai seluar baju pada teman lelaki tapi kerana nak cepat sangat terhantar kat Ayah la pulak.

Macam-macam remaja sekarang ni.. ini bukan lawak lagi, buat ayah dia ada sakit jantung macamana? hahaha

Berikut Gambar Mesej Tersebut

Reaksi bapa bila dapat mesej bergambar ini… marah betul nampaknya. “Did you mean send me this?” Marah betul ni.

Hahaha… Marah sampai cakap “ini ke yang awak belajar di sekolah..”

 

Baru tersedar dah tersalah hantar kat ayah sendiri.. apa nak buat.. tangung je la… hahaha. Nasib badan.

Gambar Seterusnya Terpaksa Di Private kan Untuk Mengelak Kan Budak Bawah Umur Melihatnya . Untuk Seterusnya Hanya Untuk 18Thn Ke Atas Sahaja. Klik Gambar Kotak Di Bawah Dan Masukkan Password ( 1234 )

“Namun yang merisaukan saya adalah saya tidak rasa menginginkannya atau merinduinya”. Saya tidak merindui disentuh 0lehnya.

Dan itulah adalah masalah yang terbesar. Jadi, selepas menidurkan anak pada waktu malam, saya menjeling suami saya.

“Saya mendapat inspirasi dan meny0r0t kembali mengapa saya perlukan seks dengan suami setiap malam:”

1) Ingin selalu disentuh

Kebanyakan hari saya dipenuhi dengan bermain anak patung dengan anak, lap makanan bayi yang tertumpah pada baju, tukarkan lampin bayi dan berjalan di taman.
Ya, sayalah tukang masak, tukang bersih, guru dan membersihkan segala jenis k0t0ran yang menjijikkan.
Tetapi saya juga lebih dari sekadar itu, lebih dari sekadar memainkan peranan-peranan yang tersebut di atas.
Saya se0rang perempuan! Dan ada p0tensi yang mendalam bahawa saya hebat dalam mencium juga. Ia adalah satu perkara yang indah dengan mencari diri sendiri melalui sentuhan 0rang lain.
Terdapat satu benda yang misteri dan tersembunyi apabila saya mencium lelaki yang saya cintai.

2) Ingin jadikan suami se0rang lelaki

Jika anda ingin suami anda untuk bertindak seperti se0rang lelaki, anda perlulah memandangnya sebagai se0rang lelaki. Wanita memerlukan beberapa kriteria pada lelaki untuk menyayanginya. Tetapi lelaki jauh lebih mudah. Mereka perlu diberi makan, dihargai dan mereka perlukan seks. Itu sahaja.
Jadi, sekali sekala, masakkan untuknya atau pesan makanan diluar. Ucapkan terima kasih kerana membanting tulang bekerja berjam-jam di luar dan berikan pelukan mesra setiap kali dia pulang ke rumah. Kemudian, berikannya layanan yang selayaknya.

3) Ingin masa berdua yang eksklusif

Anda perlukan masa setiap hari untuk anda berdua. Masih ingat lelaki itu? Lelaki yang membuatkan jantung anda berdegup kencang? Lelaki yang anda impikan, yang membuatkan anda mengejar bintang dan tidak mahu berpijak di bumi nyata? Dia masih ada.

Lelaki itu masih lagi menyayangi anda dan memerlukan anda. Setiap malam selepas anda tidurkan anak-anak adalah peluang untuk anda berjumpa dengannya.

4) Ingin hilangkan stress

Seks mengurangkan tekanan atau stress. Saya tahu perkara ini tidak memerlukan penerangan lanjut. Sebagai se0rang ibu, stress adalah makanan ruji harian saya. Jadi, saya ada pilihan;
A- Mer0nda pada waktu malam dan langgar mana-mana pagar rumah 0rang atau
B- Saya b0leh bermanja dengan se0rang lelaki yang saya kahwini.
Jadi saya pilih B.

5) Inginkan keser0n0kan dunia

Ia sangat menyer0n0kkan. Kenapa anda perlu men0lak benda yang baik dalam hidup anda? Kita bekerja keras membantu anak kita menyiapkan kerja rumah, Algebra dan melakukan Zumba di tempat awam.

Namun jika si dia mahu melakukan hubungan seks pada setiap malam, dia akan memandang pelik dan berkata, Awak gila? 0rgasma setiap malam? Awak fikir saya seperti perempuan Nymf0niac?

Akhir kata Adakah anda pernah terfikir bahawa kita perlukan seks kerana kita layak mendapatkannya?
Ya, anda layak mendapatkannya.
Jadi, malam ini, tidurkan anak anda dan tinggalkan pinggan k0t0r di sinki dan biarkan dahulu lantai tidak bersapu. Semua itu b0leh diselesaikan kemudian. Ambil masa sejenak untuk mengingati bahawa anda adalah se0rang perempuan yang anda impikan dan carilah lelaki yang anda impikan.

Sumber: exoramaroon

BERSTATUS SUAMI MEST BACA.. 7 JENIS K.L.I.M.A.K.S WANITA. PASTI ISTERI ANDA SUKA!!!
Wanita boleh mengalami 7 jenis klimaks yang dihasilkan daripada ransangan pada bahagian yang berbeza pada tubuh badan mereka.

Ramai yang hanya tahu wanita boleh klimaks dan orgasme daripada bahagian-bahagian tubuh yang sensitif sahaja seperti alat sulit, tetapi kali ini 7 jenis klimaks ini akan membuatkan anda berfikir lebih panjang bagaimana untuk memuaskan pasangan anda.

Klimaks Biji Kelentik

Klimaks ini terhasil daripada ransangan kepada biji kelentik. Jenis klimaks ini adalah begitu hebatdan mengasyikkan dan sering kali melibatkan keseluruhan tubuh badan. Ini tidak mengejutkan kerana seperti yang anda tahu biji kelentik adalah antara bahagian yang paling sensitif pada tubuh badan seorang wanita.

Biji kelentik dipenuhi oleh saraf-saraf yang bertindak balas sepenuhnya kepada ransangan. Sebagai suami, cuba bayangkan kepala zakar anda yang sensitif itu di kecilkan kepada saiz biji kelentik.

Walaubagaimanapun, tahap sensitif bagi setiap wanita adalah berbeza. Begitu juga tahap klimaks yang dialami oleh wanita dari ransangan biji kelentik.

Klimaks Faraj

Jenis klimaks ini bermula pada bahagian faraj dan merebak ke bahagian pinggul dan perut. Otot-otot yang terlibat seperti otot-otot pelvik dan otot-otot dubur akan mengemut dengan kuat ketika orgasme ini berlaku.

Kadang-kadang kemutan ini terlalu kuat sehingga otot-otot faraj akan cuba menolak zakar keluar daripada faraj.

Berbeza dengan klimaks biji kelentik yang mudah dicapai, wanita mengambil masa yang lebih lama untuk klimaks daripada rangsangan faraj.

Klimaks Payudara

Mesti ramai yang tak tahu seorang wanita boleh klimaks hanya dari ransangan payudara. Jika anda hendak tahu, saraf-saraf pada bahagian puting payudara berkait rapat dengan alat sulit wanita.

Malah ramai wanita yang berasa rangsangan pada alat sulit mereka seperti biji kelentik apabila puting payudara mereka dirangsang.

Walaubagaimanapun tidak semua wanita boleh mencapai klimaks dan orgasme daripada rangsangan payudara. Ini bergantung kepada sensitiviti payudara mereka.

Klimaks Oral

Klimaks oral di sini bukanlah klimaks seks oral seperti Cunnilingus atau Fellatio. Klimaks oral yang saya maksudkan di sini ialah klimaks daripada rangsangan pada bibir seperti ciuman.

Klimaks jenis ini boleh di capai oleh wanita yang sensitif pada bahagian mulut. Wanita yang mengalami klimaks oral menyatakan mereka merasakan sensasi bermula pada bibir dan merebak ke arah alat sulit, seterusnya ke seluruh tubuh badan mereka.

Klimaks Kulit

Jangan terkejut sekiranya ada wanita yang boleh mencapai klimaks dan orgasme hanya dengan rangsangan pada kulit mereka. Ini adalah kes terpencil dan jenis klimaks ini sukar dicapai oleh kebanyakkan wanita.

Walaubagaimanapun fakta menunjukkan wanita boleh klimaks dengan rangsangan pada kulit. Seringkali orgasme jenis ini dialami oleh wanita ketika sesi urutan atau ketika foreplay bersama pasangan.

Jadi bagaimana para suami, sudah tiba masanya anda belajar bagaimana untuk mengurut isteri anda.

Klimaks Pancutan Dan Ejakulasi

Ini adalah klimaks mutlak bagi seorang wanita. Tidak semua wanita boleh mencapai jenis klimaks ini secara semulajadi.

Klimaks G-Spot

Salah satu teknik untuk membuatkan wanita adalah dengan melakukan rangsangan secara terus kepada bahagian G-Spot. Ini kerana G-Spot terletak berdekatan dengan saluran kencing.

Oleh itu rangsangan pada bahagian ini akan menimbulkan rasa ingin kencing pada seorang wanita. Jangan risau pancutan yang dihasilkan bukan air kencing, tetapi air mani wanita.

Teknik-teknik lain yang lebih berkesan untuk membuatkan wanita mengalami pancutan dan ejakulasi adalah dengan mengamalkan posisi seks yang sesuai.

Memilih klimaks yang sesuai untuk isteri anda

Anda telah tahu jenis klimaks wanita. Sekarang anda perlu tahu bagaimana untuk memilih klimaks yang sesuai untuk isteri anda. Saya tidak ada jawapan tepat untuk soalan ini kerana setiap individu adalah unik dan berbeza. Cuma nasihat yang boleh saya berikan ialah ‘ kenali isteri anda’.

Anda mungkin telah lama berkahwin, dan telah berkali-kali melakukan aktiviti seksual, tetapi adakah anda benar-benar mengenali isteri anda dari segi seksual. Apakah ciri-ciri seksualiti beliau? Apakah jenis-jenis klimaks yang beliau gemari? Di manakah bahagian yang paling sensitif pada tubuh beliau?

Kredit: info dan tauladan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *