Patutlah Siap Astro Panggil Awek Cendol ni. Rupanya Kakak Dia Seorang Pelakon Seksi Dulu. huhu Korang Kenal Kan?

Patutlah Siap Astro Panggil Awek Cendol ni. Rupanya Kakak Dia Seorang Pelakon Seksi Dulu. huhu Korang Kenal Kan?


Menangislah encik makcik bawang semua, Astro dah panggil kitorang. Lagi-lagi Nija, banyak job dia selepas ini. Alhamdulillah.

“Dalam dengki-dengki korang tu ada juga korang selit rezeki. Hehehe! Terima kasih bawang-bawang semua. Hidup cendol,” demikian tulis Muhd Aiman Amar Maiyuddin, 20, teman lelaki kepada gadis merengek manja kepanasan yang viral di media sosial beberapa hari yang lalu.

Muhd Aiman dipercayai memuat naik kenyataan itu berikutan ramai yang mengecam dia dan teman wanitanya, Nur Anizah Tahang (Nija), 20, selepas video itu viral di media sosial.


16 Februari lalu, Muhd Aiman memuat naik status, “Alhamdulillah sejak kena viral ni, sale terus naik. Hari-hari ada customer minta COD iPhone. Berguna juga makcik-makcik bawang itu semua. TQ sebab bukakan rezeki.”

Sehari selepas itu, Muhd Aiman muat naik gambar yang akaun Instagramnya di mana jumlah followersnya naik mendadak (terkini 80K+) selepas viral video tersebut. Malah mengatakan ‘padan muka’ kepada netizen yang viralkan videonya itu.

Becoz of you haters sekalian! Padan muka korang viralkan aku lagi, siapa suruh? Rasa bersyukur pun ada sebenarnya. Yelah, semakin senang nak buat business selepas ini, makin senang nak buat marketing!

“Pemikiran negatif anda menjadikan sesuatu perkara positif yang besar buat aku,” katanya.

Dan dalam status terkininya, Muhd Aiman mendakwa ada orang yang cuba menjatuhkannya. Kenyataan yang tidak masuk akal itu membuatkan netizen tertanya-tanya siapa yang mahu menjatuhkannya sedangkan dia naik pun belum.

“Saya sebenarnya tengok semua video parodi tu. Saya pun gelak,” katanya sambil menambah semua parodi itu ditonton selepas netizen menyertakan pautan laman sosialnya kepada setiap posting berkenaan.

Tengok 5 Gambar Seterusnya. Klik Gambar Kotak Di Bawah Dan masukkan Passowrd ( 1234 )

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *