“Ape Nie? Gambar Duk Cumbu Laki Bini Kat Atas Katil Pun Nak Tunjuk Satu Dunia???”-Farid Kamil dan Isteri Kena Kecam Tunjuk Gambar Mesra Dekat Laman Sosial

“Ape Nie? Gambar Duk Cumbu Laki Bini Kat Atas Katil Pun Nak Tunjuk Satu Dunia???”-Farid Kamil dan Isteri Kena Kecam Tunjuk Gambar Mesra Dekat Laman Sosial


Jika Sebelum ini PELAKON Farid Kamil tidak melihat satu keperluan untuk menayangkan kebahagian bersama isteri, aktres Diana Danielle di Instagram semata-mata mahu memuaskan hati orang lain.

Malah kata Farid, dia tidak terkesan dengan pelbagai tuduhan dan tohmahan dilemparkan kepada mereka suami-isteri gara-gara tidak memuat naik gambar bersama di laman sosial itu.

“Instagram bukan penanda aras kebahagiaan seseorang dan saya tak lihat ia sebagai satu keperluan.

“Jika saya hendak muat naik sesuatu saya akan buat dan bukannya memikirkan untuk membuktikan sesuatu kepada orang lain.

“Pada saya apa orang hendak kata atau komen, itu hak mereka,” katanya kepada mStar Online.

Mana Farid…? Ini Jawapan Diana Danielle

Diana dan Farid bahagia melayari rumah tangga.

Farid ditemui pada majlis pelancaran filem Tombiruo: Penunggu Rimba yang diadakan di Publika, Kuala Lumpur pada Selasa.

Sebelum ini kecoh dengan pelbagai spekulasi berhubung rumah tangga Diana apabila pasangan itu dikatakan meraikan Hari Raya Aidilfitri secara berasingan.

Pasangan ini juga dilihat berbahagi tugas penjagaan dua cahaya mata sepanjang menyambut Aidilfitri lalu membuatkan timbul pelbagai pertanyaan mengenai status hubungan mereka.

Diana bagaimanapun dalam satu kenyataan menjelaskan dia dan Farid tidak menyambut perayaan itu bersama kerana perlu menjaga ibunya yang dijangkiti demam denggi.

Dalam pada itu, Farid berkata, dia tidak melihat perkara itu sebagai satu isu besar kerana sebelum berkahwin dengan Diana mereka memang jarang menjaja perihal percintaan mereka kepada umum.

Bagaimanapun kata Farid, perkahwinannya dengan Diana bahagia bersama dua anak mereka iaitu Muhammad, 4, dan Nur Aurora yang kini berusia dua tahun.

Diana bersama dua anaknya, Muhammad dan Aurora.

“Sejak dari awal lagi kami tidak pernah menjadikan hubungan kami sebagai ‘selling point’ dan ia tiada beza dengan sekarang.

“Tetapi Alhamdulillah kami bahagia, tiada masalah kritikal cuma perkara kecil-kecil itu biasalah,” ujarnya.

Bercakap mengenai Tombiruo: Penunggu Rimba, Farid berkata dia tidak teragak-agak menerima tawaran membintangi filem itu kerana ia sebuah nashkah berpengaruh dalam kalangan penggemar novel aksi dan seram.

Malah kata Farid dia yakin filem adaptasi daripada novel tulisan Ramlee Awang Murshid itu akan mendapat sambutan luar biasa memandangkan ia menampilkan jalan cerita berbeza.

Selain Farid, filem itu turut dibintangi oleh Zul Ariffin, Nabila Huda, Faizal Hussein, Farah Ahmad, Artu, Hasnul Rahmat, Michael Chen, Datuk M. Nasir, Datin Marlia Musa dan Muhammad Al-Rayyan.

Ia bakal menemui penonton di pawagam pada 12 Oktober depan.

Seminggu dua ini banyak juga cerita agak kurang best berkaitan dengan artis Malaysia yang timbul. Bermula dari awal tahun hinggalah ke akhir tahun tahun 2018. Baik artis yang masih bujang atau pun sudah menikah. Begitu juga dengan yang berlaku pada Farid Kamil. Ramai juga orang pertikai anugerah Datuk maka dia pun di kecam berjemaah oleh netizen.

Auto Draft

Auto Draft

Tidak lama selepas itu, Farid Kamil di katakan telah memuat naik sekeping gambar dia dan isteri Diana sedang terbaring mesra di atas katil.

Auto Draft

Auto Draft

Gambar itu mungkin agak nampak agak sweet bagi sesetengah orang. Namun begitu, ada juga netizen merasakan adegan peluk atas katil dan isteri baring atas suami itu tidak perlu di pertonton di khalayak ramai.

 

Ada yang menyatakan mereka berdua melebih-lebih dalam menunjukkan rasa bahagia.Netizen juga memberi komen masing-masing :

“Laaa, gamnbar beraksi atas katil dari bilik tido pun hang nak tunjuk kat orang jugak kaa? meluat pulak aku tengok “

“Aku follow sebab nak tgk gambar dia berkaitan dengan kerja dan gambar anak2….hmmmm siap kena tgk gambar aksi beraqhi cm ni lah pulak “

“Ni nak share gambar tengah bahagia ke atau pura2 bahagia “

“cam geli pula aku tgk diana duk merangkul dengan hubby siap cium leher laki cm gitu….simpan sorang2 dah lah weeeh “

“Bro kalau gambar yang melebih2aku baring atas ko ..ko baring atas aku tak yahlah share..tau IG kau tapi simpanlah sikit mesra ko laki bini sebgai privacy bersama…. org lain pun ada bini gak bro”

Farid Kamil mengakui kagum dengan kematangan yang ditunjukkan oleh isterinya, Diana Danielle dalam filem Hanyut.

Menurut Farid, dia sudah menjangkakan isterinya akan memenangi anugerah Pelakon Pembantu Wanita Terbaik pada Festival Filem Malaysia ke 29 (FFM29), Sabtu lalu.

“Apabila menonton filem itu saya sudah boleh agak yang Diana akan memenangi sesuatu anugerah menerusi lakonannya dalam filem Hanyut. “Diana menunjukkan kematangan melalui watak yang dibawakan dan ternyata tekaan saya tepat apabila malam kemuncak FFM29 dia diumumkan sebagai pemenang.

“Sebagai suami sudah pasti saya bangga dengan pencapaiaan yang diperolehi oleh isteri namun kami tidak dapat meraikannya bersama kerana masing-masing tengah sibuk dengan shooting.

Auto Draft

“Saya berharap agar Diana akan berjaya memperolehi lebih banyak anugerah dan dapat memperbaiki serta menunjukkan kematangan dalam lakonannya dari semasa ke semasa,” katanya kepada Astro Gempak.

Farid berkata demikian ketika ditemui pada Majlis Tayangan Malam Gala Filem Tombiruo, di MBO The Starling, Damansara, baru-baru ini.

Jangan lupa untuk menyaksikan filem adaptasi karya novelis thriller no 1 Malaysia, Tombiruo, di pawagam bermula 12 Oktober ini.

Selain Farid, filem adaptasi daripada novel Ramlee Awang Murshid ini turut dibintangi oleh Zul Ariffin, Nabila Huda, Faizal Hussein, Farah Ahmad, Artu, Hasnul Rahmat, Michael Chen, Datuk M. Nasir, Datin Marlia Musa dan Muhammad Al-Rayyan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *